Dani Fernandez bijna Feyenoorder

• dennis

Dat mag natuurlijk,maar heb je hem alle wedstrijden gezien dan!!!! Ik moet het ook nog wel afwachten natuurlijk maar ga hem niet op voorhand veroordelen terwijl ie hier nog geen bal getrapt heeft

• jerry

nee niet alle wedstrijden, maar heb hem intens gevolgd, ik denk een wedstrijdje of 8 a 9…. ben voetbalverslaafd dus ja kijk dan natuurlijk naar nec - feyenoord, nec - heerenveen, nec - ajax, nec - az, nec -psv en nec - twente en dan meestal de thuis als de uitwedstrijd!!! en ik zag hem gruwelijk de fout ingaan tegen lurling, cisse en door elia werd hij volledig zoekgespeeld!!!

• dennis

Oke dan,dan heb je er misschien wel een aardig beeld van gekregen,maar we zullen wel zien wat het gaat worden.

• jerry

tegen een 2 spitsensysteem waarbij hij alle vrijheid krijgt is het een prima verdediger waar hij prima kan opbouwen, maar speelt hij tegen een directe tegenstander dan is het een hele andere fernandez heb ik steeds de indruk

• tommie F

tiendallie is ook een heel beperkte back die alle moeite heeft om zich staande te houden zijn spel gaat hand in hand met overtredingen , te vaak moet hij het op die manier oplossen mss een tactisch probleem!!! elke wedstrijd staat hij wel eens verkeerd te dekken net als de andere verdedigers!! wij hebben helemaal geen goede vededigers geen 1 heeft klasse, matigheid troef!!'daar bij als je met 4 aanvallend ingestelde spelers speelt is het altijd moeilijk om te controlleren, bij feyenoord is de balans daarom ook ver te zoeken!! op 2e klas am,ateur nivo staat de organisatie beter!! door 1 van de 4 aanvallers te wisselen voor bijv. fer , herstel je de balans op t middenv. dat vaak wordt overlopen en voortdurend in ondertal is!! met de jonge flanspelers van feyenoord, is t vaak (te vaak ) alles of niets, dat mag en kan je hun niet verwijten voeg daarbij makaay en de vaak afwezige tomasson, die ook erg wisselvallig zijn ( dat kun je hun wel verwijten) dat verklaart veel van de onbalans in dit feyenoord, vaak doen er 3 vand 4 aanvallers gewoon niet mee en heb je er niets aan! dat betekent dat je dan gewoon met 2a 3 man minder speelt want wat is hun inbreng?? ook de inbreng van landzaat is schandalig een speler, met zo,n staat van dienst , in de premierleage gespeeld en dan zo presteren bij feyenoord??? die foto van landzaat als 17 jarige fsider spookt dan gelijk door m,n hoofd!!! aan sabotage ga je denken zo slecht!!

• jerry

ik heb ook nooit beweerd dat tiendallie van een geweldig niveau is, maar of je fernandez neemt of tiendallie zal niet zoveel uitmaken, en als ik vandaag landzaat en de cler zie spelen, is het toch schrijnend, om je kapot te schamen, geef dan de jeugd maar een kans, maar je moet zo snel mogelijk afscheid nemen van zulke dure krachten die toch niks toevoegen!!! maar ja kijk ik naar ajax, psv en zie wat daar in het centrum staat, dat is ook geen vrolijkheid, in nederland hebben we niet veel echte verdedigers!!!

• tommie F

jerry daar heb je gelijk in maar door t overall slechte verdedigen zijn wij snel geneigd om iemand goed te vinden!! er zijn in nederland maar heel weinig goede verdedigers wij hebben er geen 1!! ja een geblesseerde ron vlaar!! de rest is zwak tot slecht geen 1 uitgezonderd!! jerry heb laatst lekker snacht zitten kijken naar feyenoord dit jaar , ik neem alles op op dvd , de tegengoals , de fouten , de blunders zo veel alles gekeken wat een drama voor een neutrale kijker is het hilariteit ten top!!! als je wil mag je hem hebben gratis!!

• Wim

Over Ron Vlaar gesproken!

Ik heb een paar weken geleden eens gevraagd of iemand wat over hem wist. Niemand.

Weet jij iets?

• tommie F

ja zo ben ik inmiddels ook gaan denken!! na aanvankelijk te verassen is hij keihard teruggevallen tot een heel matig novo , wat gepaard gaat met vele overtredingen en elke wedsttrijd een paar dekkingsfouten door zijn tactische onkunde!!

• tommie F

hij revalideert nog steeds dagelijks in zeist 5 dagen in de week van 8 tot 17uur, werkend naar z,n rentree!! vrees dat t een knieband te veel is , al zijn de medici tegenwoordig tot veel in staat????