Van Geel: 'Rutten gaat rouleren met achttien basisspelers'

• Brilletje

Maak dat de kat kieb maar eens wijs.

• Wolfje9999

Ben ik eens, de selectie is juist in de breedte sterker geworden!

• Wolfje9999

Ik ben het zeker niet altijd met brilletje eens, maar wat betreft de keepers heeft van Geel het echt niet goed gedaan & dan heb ik het niet over het halen van Vermeer want dat snap ik wel!

• Brilletje

Precies Wolf….dat heeft ie op een onbeschofte en ongehoorde manier gedaan.

Met de komst van Vermeer ben ik het zeer zeker ook eens, maar Heilige Martin in zijn altijd chique pak, moet ook eens proberen chique met zijn spelers om te gaan.

• buijs

je voetbalt maar 9 maanden hitman ! en geen 12

maar begrijp wat je bedoel hoor ze moeten niet net doen of ze 5 a 6 dagen hard werken.

• Joost

Wat een gelul. Mulder heeft een paar jaar de tijd gehad om zich te ontwikkelen, maar is niet gelukt. Wedstrijd tegen Zorya deed natuurlijk de deur dicht. Daarna moest MvG gewoon snel handelen. En ja, dat gaat dan soms zonder alles af te stemmen en te communiceren. Maar we hebben het hier wel over topsport ja.

• hitman

overigens is de meest gevleugelde uitspraak never change a winnig team (komt dat vandaan) moet je wel winnen natuurlijk

beetje moe van dat gedoe allemaal

• Brilletje

Precies Joost….dat heb je goed gezien,

En ook ik weet dat er in de topsport helemaal geen plaats is voor sentimenten.

Maar onbeschoft handelen en gluiperig zijn tegenover je collega's????

Je mag het zelf invullen.

• kieb

heb ik me al in deze discussie gemengd Brilletje? Het lijkt alsof je weer praat zonder van de hoed of de rand te weten.

Chapeau, je staat op plaats 1 EN 2 van de domste opmerking van de dag.

• cornelis3

Kieb, ik wil eigenlijk een ander superlatief gebruiken. Het is de domste opmerking van het jaar.