Van Geel: 'Rutten gaat rouleren met achttien basisspelers'

• kieb

(tu)

• Brilletje

Nogmaals….laat mij de domste opmerkingen maar maken…..altijd nog beter dan de meest achterlijke van jou en van dat andere figuur.

• Adriano

Ach jongens, ik heb vooral het laatste jaar zelfs belangrijke regeringsleiders van diverse landen domme opmerkingen horen maken. Welcome to the club.

• kieb

(tu)

• cornelis3

Adriano Schreef:

——————————————————-

> Ach jongens, ik heb vooral het laatste jaar zelfs

> belangrijke regeringsleiders van diverse landen

> domme opmerkingen horen maken. Welcome to the

> club.

Maar niet zo regelmatig als Stokvis.

• Joost

Zoals je al zegt, geen plaats voor sentimenten. Topsportklimaat hebben we nodig!

Begrijp overigens ook niet goed wat je bedoelt met gluiperig gedrag ten opzichte van collega's. Van Geel tov Mulder? Ze worden allebei betaald door Feyenoord maar daar houdt de collegiale band wel op. Van Geel moet gewoon zorgen dat er zo'n sterk mogelijk Feyenoord op de mat staat en daar hoort Mulder helaas niet bij.

• Brilletje

Ach weet je….ik weet nu hoe oud je bent, dus ik neem het je niet kwalijk…jij kunt er niets aan doen.

• cornelis3

Stokvis, elke keer als je geen enkel argument t.o.v. mij hebt, begin je over mijn leeftijd.

Ik trek hieruit de enig juiste conclusie, dat je nu weer monddood bent.

• Brilletje

Monddood hahaha….nog een keer….ik krijg problemen als ik met jou weer in discussie ga…..mag niet.

Trouwens….ik zou het ook niet eens meer willen.

• cornelis3

Ik heb nog nooit een discussie gevoerd met jou. Ik voer alleen een discussie met iemand, die een argument heeft en daar heb ik bij jou nog nooit kunnen ontdekken.