feyenoord&rutten

  • Maxje2003

    tot mijn grote vreugde is de rol van vilhena uitgespeeld

  • kieb

    gelukkig wel. Dit middenveld is veel beter zo en andere spelers spelen daardoor direct met veel meer vertrouwen.

  • Wolfje9999

    Blijf jij je ogen maar sluiten! Het gaat niet om deze wedstrijd, dit zijn de makkelijkste om te spelen voor Feyenoord.

    Het gaat om het complete technisch beleid. We staan op een degradatie plek. Zijn kansloos voor de titel. En hebben weinig uitzicht op meer. De enige aankoop die een mooie start maakt is Toornstra, voor de rest is het brandhout! Wilkshire is een matige speler. Ahmadi brengt wel de rust maar zorgt voor geen enkele dreiging. Dus het hele plaatje klopt, geen scorend vermogen, zowel in de spits als in het middenveld. Het is ook geen pech dat ze de kansen niet maken, het is een gebrek aan kwaliteit. De kwaliteit die ze hadden moeten hebben loopt nu helaas bij Twente omdat Feyenoord vond dat Immers op 10 moest spelen, wat een lachertje!

  • Wolfje9999

    Volgens mij is Vilhena goed ingevallen, een jonge speler die nu het veld moet ruimen voor een 29 jarige met een meerjaren contract. Dat gaat niet goedkomen.

  • kieb

    Zal best, maar vilhena is dik uit vorm. En viel redelijk in idd, maar gaf een levensgrote kans weg, doordat ie te laat was bij klaassen

  • Wolfje9999

    Als Feyenoord de laatste 2 versterkingen ook nog wisselt , Wilkshire en Kazim voor de jeugd dan zal het zeker niet minder gaan en kun je concluderen dat alleen Ahmadi een aankoop van betekenis is en derest weg gegooid geld.

    Goed gedaan van onze TD. Daar heeft hij zich nu 1 jaar mee bezig gehouden samen met de scouting.

  • kieb

    je ziet toch zelf wel wat er in zit, als het loopt. Met een kut elftal overklas je ajax toch niet …….

  • Wolfje9999

    Ze speelden vandaag in ieder geval met passie en een enorme inzet en stegen boven zichzelf uit, maar helaas voor ons supporters brengen ze dit echt niet elke wedstrijd. Tel daarbij op dat je wedstrijden niet op souplesse en vlot combinatiespel zult winnen, dan weet je gewoonweg dat het echt een moeilijk seizoen gaat worden.

  • kieb

    Als je slechts 5 punten hebt, dan is het een feit dat het een moeilijk seizoen gaat worden.

    Maar je moet wel in zien dat sommige dingen heel dicht bij elkaar zitten. Zo had je eigenlijk op 8 moeten staan, 1 puntje achter op ajax………

  • kieb

    jij snapt er toch helemaal niets van he. Echt compleet niets. Wat een onzin kan jij uitkramen. Zal ook niet meer reageren op je, want iemand met deze bekrompen praat daar wil ik me verder niet meer aan storen……