ik wijs naar niemand. Ja, naar de spelers die uit vorm zijn. Ik blijf standvastig in het feit dat de selectie kwalitatief gewoon dik in orde is
onzin,kazim heeft in 1 ,25 wedstrijd al veel klasse getoond! ,wilkshire is voor de ere divisie een prima spot goedkope back,met cabral als groot talent om hem op te volgen, bouhlarouz is een misser, het middenveld is het beste van de latste jaren ere divisie! daar wonnen we ook de strijd tegen ajax, kazim is absoluut van meerwaarde, bilal is een groot talent,alleen is het raar dat boetius nooit daar geprobeerd is als rechtspoot, feitelijk heb je met bilal,schaken,boetius,manu,verhoek,kazim 6 !!!! rechterspitsen! op links speeld boetius al 2 jaar zeer wisselvallig, en manu ???
Ja nu praat je echt onzin! Je hebt vanavond weer kunnen zien dat Kazim, Wilkshire het niet brengen!
Het middenveld is matig, totaal geen dreiging, geen scorend vermogen, niet genoeg handelingssnelheid en creativiteit om openingen en kansen te creeren! Als je oudere spelers haalt dan moeten ze de jeugdigen beter maken met hun inbreng, dat gebeurd totaal niet. Dus moeten daar de jeugdspelers opgesteld worden. Die groeien daar van, we verliezen dan misschien ook, maar dat vind ik minder erg als met die miskopen. De enige die mij kan bekoren is Ahmadi, dat hij niet meedeed scheelt een slok op een borrel!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?