feyenoord&rutten

  • kieb

    ik wijs naar niemand. Ja, naar de spelers die uit vorm zijn. Ik blijf standvastig in het feit dat de selectie kwalitatief gewoon dik in orde is

  • Brilletje

    O…er is ook helemaal niet veel mis mee hoor….alleen op cruciale plaatsen heeft Martin gefaalt.

  • kieb

    En ik denk van niet. Ik geloof heilig in de kracht van Kazim. Ik weet bijna zeker dat hij kan slagen bij feyenoord

  • Wolfje9999

    Tegen de tijd dat Kazim zichzelf bewezen heeft, dan staat Feyenoord een straatlengte achter in de strijd om de titel!

  • Patrick

    onzin,kazim heeft in 1 ,25 wedstrijd al veel klasse getoond! ,wilkshire is voor de ere divisie een prima spot goedkope back,met cabral als groot talent om hem op te volgen, bouhlarouz is een misser, het middenveld is het beste van de latste jaren ere divisie! daar wonnen we ook de strijd tegen ajax, kazim is absoluut van meerwaarde, bilal is een groot talent,alleen is het raar dat boetius nooit daar geprobeerd is als rechtspoot, feitelijk heb je met bilal,schaken,boetius,manu,verhoek,kazim 6 !!!! rechterspitsen! op links speeld boetius al 2 jaar zeer wisselvallig, en manu ???

  • edje45

    Inpakken

  • Wolfje9999

    Ja nu praat je echt onzin! Je hebt vanavond weer kunnen zien dat Kazim, Wilkshire het niet brengen!

    Het middenveld is matig, totaal geen dreiging, geen scorend vermogen, niet genoeg handelingssnelheid en creativiteit om openingen en kansen te creeren! Als je oudere spelers haalt dan moeten ze de jeugdigen beter maken met hun inbreng, dat gebeurd totaal niet. Dus moeten daar de jeugdspelers opgesteld worden. Die groeien daar van, we verliezen dan misschien ook, maar dat vind ik minder erg als met die miskopen. De enige die mij kan bekoren is Ahmadi, dat hij niet meedeed scheelt een slok op een borrel!

  • Yente

    Op minimaal een spits na, en een echte linksbuiten.

  • Brilletje

    Patrick…..laat ik nou altijd gedacht hebben dat je een zeer goede kijk op het gebeuren had, maar nu sla je de plank toch al een behoorlijke tijd telkens mis.

  • edje45

    winnen echt geen wedstrijd onder deze trainer