feyenoord&rutten

  • Wolfje9999

    Kieb, hoe minder aankopen er spelen hoe beter het gaat! Ahmadi is van toegevoegde waarde, derest niet.

    Ik zeg het niet nu ineens maar vanaf het begin. We kijken in de winterstop en aan het einde van het seizoen wel.

    We zijn het duidelijk niet eens geeft niet, maar dit is een discussie Forum, als je niet kunt discussiëren ligt dat meer aan jouw dan aan mij!

  • Wolfje9999

    Dat ben ik met je eens, ze hadden het vandaag dik verdiend en dan had de wereld er heel anders uit gezien!

    Ik vind dan ook dat de visie van Feyenoord moet veranderen, we zijn het namelijk al sinds de Uefa cup winst net niet. Het is zo structureel dat het ergens in de Club goed fout zit, dat los je niet alleen met geld op. Waar dat precies moet veranderen weet ik ook niet maar daar heb je oa.dus een TD voor.

  • Urban achiever

    Nee hoor. Kieb heeft alle gelijk van de wereld. Je zegt het inderdaad al vanaf het begin. Toen was het al onzin, maar het erge was dat je dat nergens op baseerde. Je had niemand ooit zien spelen. Nu heb je ze wel zien spelen en iedere aankoop heeft zijn rol. Dat je het niet wilt zien en/of toegeven is dom, zielig en meer van dat soort dingen. Maar op gegeven moment houdt het op. Dan zoek je het maar zelf uit met je bekrompen vooringenomen negativisme. Het is jouw leven.

  • hitman

    Hangt dit onder het onderwerp Rutten / Feyenoord omdat je die Rutten geweldig vindt ?

  • Yente

    Makkelijkste weg he de coach altijd de schuld geven, als je iemand de schuld moet geven is het van Geel.

    Kijk hoeveel je hebt verkocht en wat voor kwaliteit je hebt aangekocht.

    Kan je een trainer never nooit de schuld van geven die moet het doen met wat die heeft,

  • Yente

    (tu):)-D

  • kieb

    als we zo'n slecht elftal hebben, hoe verklaar jij de eerste helft dan? Heb ik tegen ajax zo nog nooit gezien…….

    Jij geeft dus ook onterecht mensen de schuld

  • BJW

    Is een beetje verwarrend geef ik toe.(:P)

  • Wolfje9999

    Nogmaals Urban jij trekt weer conclusies en doet aannames die niet kloppen. Ik zeg het inderdaad vanaf het begin en heb er 1 niet zien spelen en dat is Kazim! Alle andere ken ik (niet persoonlijk), heb ik zien spelen en ik heb mij in hun verdiept sinds hun vertrek uit Nederland en waarom ze terug komen. Kazim geef ik het voordeel van de twijfel, Toornstra is een degelijke speler. Ahmadi ook nuttig. Maar ze zullen niet datgene brengen wat Feyenoord naar een hoger plan brengt.

    De die andere ouder aankopen zijn zonde van het geld en voegen niets toe. Mathijsen voegt niets toe. Vermeer is een aardige keeper, maar met dat miljoen was er een andere positie beter in te vullen. Mulder is niet ineens waardeloos. Scouting, visie en beleid zijn matig te noemen op technisch gebied. Dit is ook niet Rutten aan te rekenen. Vandaag was de wedstrijd goed te noemen voor Feyenoord begrippen, maar in de top telt maar 1 ding en dat is winnen, wat in dit geval ook moet. Juist vandaag is Feyenoord met de neus op de feiten gedrukt, GEEN SCOREND vermogen! Feyenoord moet winnen, Niet van mij, maar van de TD die die belachelijk doelstelling heeft neergelegd. Zoals ik al eerder heb gemeld ben ik voor de jeugd als een ervaren speler. niet brengt wat hij moet brengen. Die jeugd speler leert van zijn fouten als het goed is die oude ervaren speler die basis fouten maakt zal het nooit meer leren. Maar goed mensen worden blind voor de werkelijkheid op basis van 1 aardige wedstrijd en denken dan dat dit Feyenoord dat iedere wedstrijd gaan brengen, nou vergeet het maar. Hoe zeer mij dat ook spijt en zou willen dat het anders zou zijn.

  • het medium

    Als van geel zijn werk beter. Had gedaan en dost of een andere goede spits had aangetrokken dan die cillissen.

    Gewoon een keer of vijs de bal uit het netje moeten halen,ruuten is opgezadeld met een elftal zonder scorend vermogen

    Altijd makkelijk om direct naar de trainer te wijzen