Hoe nu verder

• Brilletje

Zou het niet zo kunnen zijn dat het misschien beter is om Boëtius op de juiste plek eens neer te zetten.

Zou zo maar kunnen dat er meer rendement zal zijn.

• Brilletje

Kan het niet zo zijn dat jij en die zgn kameraden van jou hier altijd lopen te zeiken in plaats van steeds de vinger naar anderen te wijzen.

• Urban achiever

Was je erbij dan, bij de functioneringsgesprekken die zijn gevoerd met Mulder? Zo nee, waar baseer je je oordeel dan op? Op Johan Derksen?

• Urban achiever

Weet het. Maar donderdag is niet belangrijk. Zodra je ziet dat er niks te halen valt, alles op zondag.

• kieb

lach jij wel eens? Dat is tussen het zeiken door dan

• kieb

Gedeeltelijk eens, gedeeltelijk oneens. Boetius heeft al jaren het vertrouwen. Maar nu zitten we in een fase, dat als ie niet presteert gewoon gewisseld moet worden. Of vind jij niet dat je er alles aan moet doen om wedstrijden te winnen?

• kieb

heb je tv gekeken spartaan? Is dit nu je nieuwe zegje? Zelf kom je namelijk niet op zulke wijsheid

• kieb

nee

• kieb

Ik begreep de keuze voor Immers 2 jaar achter elkaar en 2 jaar achter elkaar heeft hij dit bewezen. Simpel zat. Meest scorende middenvelder van de eredivisie en nog eens eentje die vuil werk op knapt.

Als je echter wat beter mijn berichten zou lezen, dan schrijf ik nu dat ie toch (tijdelijk) het veld moet ruimen. Evenals vilhena. Beider heren zijn te wisselvallig en hebben teveel balverlies. Iets wat dodelijk is om weer stabiel te gaan voetballen.

• kieb

zoals zojuist in een ander bericht verteld: lees mijn eerdere berichten over Immers……