Hoe nu verder

• Wolfje9999

Voor Immers heb je veel mogelijkheden, ik snap trouwens niet waarom hij überhaupt in de basis staat.

Juist nu zonder Pelle zie je hoe matig hij is. Ik verwacht op korte termijn dat hij geen basisspeler meer is!

Die punten komen voorlopig niet, Boëtius is de toekomst, zowel op het veld als in kapitaal, als die maar de helft van het vertrouwen kreeg van wat Immers krijgt dan zijn we al een heel eind.

• Wolfje9999

Daar snij je een punt aan, maar dan vallen we in herhaling, de voorbereiding doen tijdens het seizoen. Nu geef je zelf 1 aantal punten aan waarom het belachelijk is om te stellen als TD dat Feyenoord kampioen moet worden. En dan nog is mijn overtuiging dat Feyenoord met deze groep en waanzinnige aankopen niet in de top 3 eindigt.

Overigens Ziyech wilde wel maar als 10 dan haal je hem voor die positie, dat is visie op hoe je wilt voetballen, jammer voor Immers, dat gebeurd in de top! Ziyech snapt zelf ook wel als hij slecht speelt en blijft spelen dat een garantie niets waard is, of dacht jij dat dat bij Twente niet zo was. Ik kijk wekelijks ook naar Twente juist voor hem en het is echt een uitstekende speler, technisch, diepgang, creatief en 21. Maar goed jij begrijpt de keuze voor Immers, ik niet!

• Wolfje9999

Dat is zo! Weer een punt bij Immers waarvan je nu zelf toegeeft dat het slecht is. Best een belangrijke eigenschap voor een spilspeler op de 10 positie! Tel daar bij op zijn lage rendement en dat hij kleurenblind is!

• Urban achiever

Vertrouwen? Wat is vertrouwen?

Iedere buitenspeler is een momentenvoetballer, afhankelijk van de vorm van de dag. Heb je die vorm niet, dan moet je wisselen. Iemand wisselen heeft niks met gebrek aan vertrouwen te maken. Haal dat ouderwetse waanidee nou toch eens uit je hoofd.

• Urban achiever

Godallemachtig. Blijf je slappe gezwets lekker herhalen. Zyech zit in het rijtje Messi, Neymar, Robben en Falcao: ZE WILLEN ALLEMAAL ZELF NIET NAAR FEYENOORD!!!!!!

• Urban achiever

Hadden ze kramp, deden ze net alsof. Maakt toch geen reet uit. Op dat moment in de wedstrijd nog fit zijn is een kwaliteit, die je kunt benutten. Dat deed Kazim/Rutten.

Je laat een back kapot spelen door een buitenspeler en wisselt die buitenspeler vervolgens door een frisse die er overheen dendert. Perfecte strategie.

• Urban achiever

je hebt gelijk, maar paarlen voor de activistische zwijnen, Kiebie.

• BJW

Zo is het.

Die jongentjes krijgen waanzinnig veel geld en moeten het wel verdienen. Niet goed genoeg? Niet zeuren verder je geld beuren en anders oppleuren.

• Brilletje

Ik ben er ook blij mee dat Vermeer is gekomen hoor…..zonder meer.

Maar de manier waarop een en ander gegaan is valt onder de categorie: Gluiperig.

• Brilletje

Ja kieb….de waarheid is hard he……die kan jij niet verdragen.

Ik lach me echt een slag in de rondte om jou hoor….prachtig man.