Hoe nu verder

• kieb

ga sparta kijken man, zure.

• kieb

Wat blijf je toch dom en hardleers he.

• kieb

Een gemiddelde waar het nu in ieder geval niet aan ligt. Je middenveld is al weken hetzelfde op zaterdag na, alleen was die wisseling niet super groot. Feiten willen zien jongen

• kieb

mulder compleet afgebrand? So what. Hij moet zorgen dat hij er sterker uit komt. Hij was niet goed genoeg en nu hebben ze de kans om met weinig geld een betere keeper te halen. Ik ben er blij mee, al besef ik best dat ook Vemeer zijn fouten maakt.

• Wolfje9999

Kieb, open je ogen! Van Geel heeft er een potje van gemaakt. En als klap op de vuurpijl moet Feyenoord kampioen worden. Nu ineens terwijl de selectie vele malen minder is als het afgelopen seizoen. Dat is een druk die je oplegt die niet past bij deze groep. Maar goed jij vind het fantastisch allemaal, ik zeg we zien het in de winterstop en aan het einde van het seizoen wel. 2 mooie meetmomenten.

• Wolfje9999

Als jij de beperkingen van Ahmadi niet ziet is het nog treuriger gesteld met je kennis over voetbal dan ik dacht.

• Wolfje9999

Die ene actie was ook meteen het gevaar! De dragende oudere spelers moeten het doen!

Als het bij hun niet gaat dan wissel je schaken. Het is zo makkelijk om een jongeling eruit te halen.

overigens Wilkshire, Ahmadi, Immers, Mathijsen hadden gewisseld kunnen worden, voegden niets toe en staan de jeugd in de weg.

• kieb

Ziyech wilde niet!!!!! Die wil niet strijden, kiest voor de makkelijkste weg en daar zal die spijt van krijgen. Dat heeft hij toch al meermals zelf aangegeven. Hou er dan over op.

En het is niet zo slecht als jij en de anderen denken. Dat weet ik 100% zeker. ZO zat je vorig seizoen ook te zeiken en de anderen ook. Dat is wat jullie graag doen.

Besef toch eens dat je 6 mensen moet inpassen, dat je een compleet nieuw systeem moet gaan leren voetballen.

Martijn Krabbedam, gaf het zelf aan: Rutten heeft gelijk, maar heeft daar de tijd niet voor. Ja, dat is makkelijk praten. Je kunt van iemand het onmogelijke niet vragen als de spelers ook nog eens zwaar uit vorm zijn.

Het geluk is niet aan onze zijde, de vorm is er niet en de pech wel(iedereen straft elke fout af). Ik ben er van overtuigd, dat dit elftal een goed seizoen met goed voetbal kan gaan draaien.

Helaas wel te laat, maar het zou een illusie zijn om te denken dat het inpassen en het spelen van een nieuw systeem in 3 weken tijd is te realiseren

• kieb

bij hoeveel zaken was immers gevaarlijk? Moeten we daarom hem maar laten staan.

Boetius moet de vorm op de training maar terug zien te vinden, maar niet in een wedstrijd waar de punten gepakt moeten worden. Die tijd is er niet.

• kieb

Het is een speler die 15 keer minder balverlies heeft dan immer en vilhena. Dus die zie ik idd momenteel liever.