Precies. Deze basis moet je dan laten staan en de kans geven. En buitenspelers uit vorm, die kan je dan eens vervangen als ze er echt niets van bakken.
Helaas is kazim voor donderdag nog wel geschorst
Rutten ontslaan belachelijk! Falend aankoop beleid is voor mij een feit. De TD heeft een wanprestatie geleverd. En hij gaat er ook nog mee door! De uitspraak we moeten kampioen worden is gewoonweg belachelijk. Mulder compleet afgebrand om het halen van Vermeer te vergoeilijken. Visie zeer matig, ik zeg dat niet nu ineens ik zeg dat al de gehele periode tot nu toe. En let op het zal iets beter worden maar dekomende manden niet veel beter, dat kan gewoonweg niet met deze selectie.
Feyenoord heeft spelers gehaald die nooit zullen scoren vanuit het middenveld, dat is een keuze! Ziyech of Immers dat is een keuze. Creativiteit, diepgang snel combinatiespel of houthakker, loper niet scoren en niet creatief. Ahmadi geen scorend vermogen, Clasie geen scorend vermogen Vilhena geen scorend vermogen. Schaken geen scorend vermogen
Boëtius geen scorend vermogen, Over de spits maar te zwijgen. Tel daar bij op matige spelers in de verdediging en je weet dat het een zwaar seizoen word.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?