Hoe nu verder

• kieb

Precies. Deze basis moet je dan laten staan en de kans geven. En buitenspelers uit vorm, die kan je dan eens vervangen als ze er echt niets van bakken.

Helaas is kazim voor donderdag nog wel geschorst

• Wolfje9999

Rutten ontslaan belachelijk! Falend aankoop beleid is voor mij een feit. De TD heeft een wanprestatie geleverd. En hij gaat er ook nog mee door! De uitspraak we moeten kampioen worden is gewoonweg belachelijk. Mulder compleet afgebrand om het halen van Vermeer te vergoeilijken. Visie zeer matig, ik zeg dat niet nu ineens ik zeg dat al de gehele periode tot nu toe. En let op het zal iets beter worden maar dekomende manden niet veel beter, dat kan gewoonweg niet met deze selectie.

• Wolfje9999

Wilkshire is gewoonweg een gemiddelde verdediger! En het middenveld was anders nl Clasie speelde niet en Ahmadi speelde.

• Wolfje9999

Juist buitenspelers hebben vertrouwen nodig!

• Wolfje9999

Immers is een zeer matige voetballer. Boëtius was notabene de enige die uit een actie een kans creëerde.

Willem heeft gewoonweg gelijk, meer dan dat jij zult toegeven. Uit alle antwoorden die je geeft blijkt dat je er weinig kaas van hebt gegeten!

• Wolfje9999

Feyenoord heeft spelers gehaald die nooit zullen scoren vanuit het middenveld, dat is een keuze! Ziyech of Immers dat is een keuze. Creativiteit, diepgang snel combinatiespel of houthakker, loper niet scoren en niet creatief. Ahmadi geen scorend vermogen, Clasie geen scorend vermogen Vilhena geen scorend vermogen. Schaken geen scorend vermogen

Boëtius geen scorend vermogen, Over de spits maar te zwijgen. Tel daar bij op matige spelers in de verdediging en je weet dat het een zwaar seizoen word.

• Brilletje

Helemaal juist Wolf….geen speld tussen te krijgen.

• Brilletje

Dat ie er totaal geen verstand van heeft blijkt overduidelijk Wolf….hij komt met verhalen die er gewoon niet toe doen.

En Willem maar afkraken…..een echte Feyenoordvoetballer die er volgens hem geen kijk op heeft……Tjonge zeg.

• kieb

Ja, dus als ze slecht spelen en je wint al geen punten, dan moet je ze toch maar laten staan, terwijl je op de bank spelers hebt zitten die wellicht toch iets kunnen brengen. Manu deed het beter als Boetius.

Wie moet er spelen donderdag en zondag?

• kieb

Ach wolf, als jij tevreden bent met 1 actie in een wedstrijd dan is dat goed wat mij betreft hoor. Dan snap ik alleen niet dat je de lat bij van geel zo hoog legt.