Vandaag bevestiging dat Kazim gewoon geen spits is... Hij doet alles verkeerd.

• jerry

Al zet je falcao in de spits, zonder aanvoer rendeert er geen enkele spits

• TTV

jerry Schreef:

——————————————————-

> Al zet je falcao in de spits, zonder aanvoer

> rendeert er geen enkele spits

Dan moet je als spits wel in positie staan, maar dat staat onze vriend Kazim niet, want het is geen spits jerry… Een spits loopt zich vrij in de ruimte, te Vrede doet dat 10x beter maar die kan weer niet een bal vasthouden/passen.

Dus tel uit je winst.

• storm

Mee eens Urban

• Brilletje

Niemand zou willen om kennis met jou te zijn….continu in de modder en of de goot.

• Adriano

Kunnen jullie met zijn allen niet eens samen een paar kratten bier gaan nuttigen in een gezellige bar, eventueel met een topless Gayboy voor de entertainment. Doen we Storm in een glas water, zetten hem een urban brilletje op, and we Kieb smiling voor de TTV die we bedienen met de afstandachiever. En Adria ? NO !

• TTV

Adriano Schreef:

——————————————————-

> Kunnen jullie met zijn allen niet eens samen een

> paar kratten bier gaan nuttigen in een gezellige

> bar, eventueel met een topless Gayboy voor de

> entertainment. Doen we Storm in een glas water,

> zetten hem een urban brilletje op, and we Kieb

> smiling voor de TTV die we bedienen met de

> afstandachiever. En Adria ? NO !

Zal moeilijk gaan denk ik… Want ik krijg sterk het vermoeden dat Urban/1908, en kieb allemaal persoonlijkheden zijn van dezelfde persoon! Nou ja scheelt wel weer een biertje of twee…:D

• 1908

Gossie toch, heb je er lang over na moeten denken? Deed dat denken pijn?

• 1908

Hoewel het onwaarschijnlijk is dat je serieus bent, wil ik je voor de zekerheid toch maar teleurstellen. Ik ben er niet bij. Maar vertel gerust waar jullie dat biertje gaan drinken, dan huur ik een paar kroaten in.

• Adriano

Kroaten, zijn die gevaarlijk ?

• Brilletje

Neen jong…natuurlijk niet…de waarheid schudt je over jou toch zo uit de mouw…..geen enkel probleem.

Tussen een en vier uur heb ik even mijn mooie autootje op moeten halen bij de garage.