Neen TTV……heeft kieb niet nodig….die ligt de hele dag of in de modder of in de goot.
Hoi Urban! Ik vind dat het op het Forum hier vaak erg persoonlijk word, met de nodige beledigingen in sommige gevallen als men het niet met elkaar eens is. Het is gewoonweg onnodig. Discussiëren is best moeilijk. Vooral in de zin van respect houden voor elkaar, als je het niet met elkaar eens bent met alle emoties die er bij kunnen komen!
Wij hebben ook een verschil van inzicht in een paar zaken! Het algeheel technisch beleid, scouting, de aankopen en het soort voetbal wat er gespeeld kan worden met de juiste aankopen. De gelegenheid heeft Feyenoord echt gehad, maar de TD heeft gekozen voor andere spelers op andere plekken. Tevens heeft de TD op cruciale plekken gekozen voor de vaste waarden en niet gekozen om door te selecteren. (behalve de keeper)In een andere leeftijds categorie, die in mijn opinie niets extra's toevoegen tov een talentvolle jeugdspeler. Juist het twee sporen beleid waar jij naar verwijst is in mijn beleving onjuist!
Juist door een aantal argumenten die jij zelf aangeeft, maar ook de TD! Er zou maar één beleid moeten zijn en dat is scouten, opleiden, scouten, opleiden enz. En niets anders.Feyenoord het platform voor aanstormend talent en gescoute spelers met potentie op meer, die hongerig zijn en de stap naar een grotere competitie nog moeten gaan maken. Aangevuld met ervaring als deze aantoonbaar meer brengt in zijn spel en door dit spel andere automatisch beter laat spelen, of hetzelfde in zijn spel als een talent maar dan zoveel ervaring meebrengt de wedstrijd in dat hij de jongelingen coached, op de juiste plek zet & geen basisfouten meer maakt. Helaas is dit allemaal niet gebeurd. Tel daarbij op het gemis aan scorend vermogen en je weet dat dit seizoen zwaar word. Overigens we hebben geen complete spits, maar ook een middenveld wat geen scorend vermogen heeft.Het middenveld is te traag in de balbehandeling en pasing en niet creatief, hierdoor krijgen de buitenspelers de bal te laat en staan ze vaak verkeerd of in de dubbele dekking. Een jonge speler als Boëtius heeft hier meer last van dan Schaken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?