Opruiming selectie

• Spatje

Daar kan ik je niet bij helpen Don. Zo vermogend ben ik niet.

Maar als antwoord op je vraag: De spelers die weggaan zijn nu wel bekend. Verder hoeft er van mij niemand weg. Daarnaast hebben we jeugd die uit Jong-Feyenoord door kan gaan stromen. Prioriteit lijkt mij dus een goede doelman en een goede spits.

• Don

Hij is gewoon beter dan Tiendalli. Tiendalli heeft het nergens gered bij geen 1 trainer. Hij is tactisch heel zwak. Het ziet er misschien aardig uit steeds maar hij voegt niks toe. Geeft nooit een assist durft niet mee op te komen speelt meestal terug. Fernandez komt veel op, is tactisch beter en ook voetballend beter. Daarom vind ik Fernandez beter.

• Den

“Fernandez komt veel op, is tactisch beter en ook voetballend beter.”

Waarom zien we daar zo weinig van dan? En waarom hebben clubs als H'veen of AZ geen belangstelling dan?

• patrick

tja,zo sterk is swerts idd niet, ben ook niet wild over de dure wissel tiendalli,fernandez , eigenlijk moet je ze allebei laten concureren voor de back stek! leerdam is in iedergeval geen optie daar,

• jerry

in de wedstrijden die ik heb gezien heeft hij dit niet laten zien, hij is zeker niet beter dan tiendallie, ook wel opvallend, elke back wordt zoekgespeeld door elia (ook fernandez) alleen tiendallie blijft op de been tegen elia!!! en dat heeft niet alleen met snelheid te maken maar ook omdat hij goed staat (dus taktisch helemaal niet zo slecht is) en omdat het ook een prima verdediger is, maar nu tiendallie weg moet, je moet je positie altijd dubbel bezetten en jij geeft aan dat leerdam een middenvelder is, dus er zullen dan 2 rechtsbacks moeten komen

• BJW

Ik dacht, dat het heet: Tiendalli mag weg. Hij heeft nog één jaar contract!

• Den

We zitten krap bij kas, we hebben geen keep, zijn qua goals afhankelijk van twee dertigers, hebben geen spits op de bank en moeten verdedigend maar hopen dat Vlaar terugkomt. Dan lijkt me een dubbele bezetting op rechtsback het LAATSTE waar je je druk om moet maken

• Den

Als al die blinde technische mensen bij Feyenoord allemaal om die Fernandes blijven brullen tekent hij ook niet bij ook. Daar waar ze bij Biseswar heel slim hebben gehandeld is dit gewoon broddelwerk.

• jerry

het is treurig maar waar…. en hij bewijst regelmatig dat hij niet minder is dan die spanjaard

• BJW

heeft waarschijnlijk ook iets met de talentenpool te maken.

Die jongens die daar geinvesteerd hebben lijden alleen maar verlies!