Opruiming selectie

• Don

jerry hoe kan je nou zo'n talent weg doen als hij uit vorm is? Dat kan toch niet als we geen geld hebben en je weet dat Bruins een groot talent is. Als hij ook maar n halfjaar wel goed speelt dan vang je al veel voor zo'n speler.

• Den

Je kunt er twee opstellen van de drie in een elftal, afhankelijk van het systeem.

Het zijn niet exact dezelfde spelers ook. In een 433 vind ik Bruins bijvoorbeeld geen nummer 10 aangezien hij geen diepgang heeft. In een 442 kan hij het bijvoorbeeld weer wel. Wijnaldum is een alleskunner en De Guzman vind ik nog altijd het beste als rechtshalf en dan bedoel ik dus niet aan de zijkant geplakt.

De Guzman gaat niet bijtekenen dus zou ik Bruins ook maar houden

• Wim

Jaaa, weg!

Tjongejonge war laat hij bij herhaling zien hoe slecht ie kan voetballen.

• Don

ergens heb ik het gevoel dat de Guzman toch bijtekent.

• Wim

Bruins kan geen man uitspelen en niet mikken. Passes komen niet aan. Sterker nog, gaan errug ver mis.

• Don

Ja omdat hij uit vorm is en vertrouwen mist. Bruins is technisch denk ik het beste van onze selectie.

• tommie F

nee hehe!!

• BJW

“Bruins is technisch denk ik het beste van onze selectie”

Wil je daar misschien over praten?? :D:D

• jerry

ging meer om hoe tiendallie speelt

• jerry

maar als de guzman blijft, verwacht ik niet dat bruins een basisplaats krijgt omdat spelers als el ahmadi, wijnaldum, de guzman, tomasson de voorkeur zullen krijgen als aanvallende middenvelders