Opruiming selectie

• jerry

daar wil me dan graag in mengen…. hahahahhahaha

• tommie F

jaweet ik !!\wat vind je van dudek en koevermans??

• Den

Da's waar maar we hebben toch meerdere spelers nodig? Aan de andere kant kan ook Janota nog wel als middenvelder uit de voeten. Maar goed: dat hangt ook weer af van hoe we gaan spelen

• jerry

geef ik net antwoord op, zou ik niet doen, spelers halen die je niet meer kan doorverkopen, ik zou voor het heerenveen systeem gaan, spelers scouten, inpassen en voor veel geld doorverkopen, zo had heerenveen in 4 jaar tijd een winst van ruim 60 miljoen!!! niet gek!!! en ja dudek heeft bij liverpool in de CL finale nog wat laten zien maar verder was het niet best met dudek bij liverpool, veel blunders, en bij real madrid is hij immers 2de keeper, dus als je het mij vraagt haal je een jongere keeper en spits

• jerry

een groot verschil of je met 4-3-3 gaat spelen op 4-4-2, hoewel je in een 4-4-2 met biseswar als buitenste middenvelder weer prima kan spelen (zoals robben dat bij psv deed) maar been kennende wil hij graag met 3 spitsen spelen, maar speelt je middenvelder dan met de punt naar voren of met de punt naar achteren?

• Den

Als Been met drie spitsen wil spelen is Koevermans dus sowieso een belachelijke aankoop want dan kunnen Makaay en Koevermans niet samen. En dan zal Tomasson de voorste middenvelder zijn. Even aannemende dat Been de oude schoenen niet verkoopt voordat hij nieuwe heeft.

Nadeel daarvan is dat je Wijnaldum dan weer een jaar lang verkloot als rechtsbuiten. Dus ik zou opteren voor een vaste man op linksbuiten (Biseswar met Pedro als stand-in) en een “open” rechterkant. Dan kun je gewoon met twee man voorin spelen (en of dat Makaay-Tomasson zijn of iemand anders maakt niet uit) en kun je de rechterkant openlaten voor jongens als Wijnaldum, de Guzman of Bruins.

• BJW

Misschien is die zet met Dudek toch niet zo slecht, je haalt veel ervaring in huis, hij is transfervrij, hij kan jonge keepers op weg helpen, hij kent het legioen en andersom.

Het tegendeel is voor een keeper 4 miljoen uitgeven en dat is dan waarschijnlijk eerder een jonge keeper die niet zoveel ervaring heeft, die aan de andere kant waarschijnlijk één van onze eigen jonge keepers in de weg staat, daarvan ben ik niet overtuigd!

• tommie F

ja maar ik denk eerder dat t een financieel verhaal is!!

• tommie F

zo kun je het ook zien!!! is een positieve speler met veel ervaring spreekt nl!!! jonge keep[ers hebbem we in huis!!

• BJW

We hebben dan trouwens niet alleen onze jonge jongens maar in noodgeval ook nog van Dijk :D:D