Als spelers niet bijtekenen draai je zeker verlies. Zorg dan eerst dat ook je modale spelers bijtekenen in plaats van andere modale spelers te halen.
Dit schreef ik al eerder:
Auteur: BJW (—.pools.arcor-ip.net)
Datum: 03-05-2009 21:21
Bruins weg!
Slory weg!
Vincken weg!
Ekramy weg!
De rest bij jou ok!
Koevermans alleen maar in plaats van, anders niet. Waarbij ik niet geloof, dat Koevermans bij ons ineens zo goed zou zijn.
Type van Wolfswinkel erbij, nog beter: Arnoutovic!
Wuytens is ok!
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik te weinig zie van Fernandez om hem goed te kunnen beoordelen. Ik weet wel, dat toen Feyenoord tegen Twente speelde na de wissel Leerdam Tiendalli Elia praktisch niet meer gevaarlijk is geweest.
Don mag elke keer wel roepen, dat Fernandez beter is dan Tiendalli en dat de laatste nog geld oplevert bij verkoop, maar hij vergeet er bij te vermelden dat we een financier gevonden hebben om de aankoop van Fernandez te bekostigen. Als de verkoop van Tiendalli nu zo veel opbrengt zouden we toch geen financier nodig hebben. Maar dat zal wel hogere wiskunde zijn, die ik niet begrijp.
Ik ben het op dit punt voor 100% met Jerry eens, dat als je weinig tot geen geld hebt je in duizend en een bochten moet wringen om een speler te halen je er beter van af kunt zien. Stel je prioriteiten waar het echt nodig is en ga geen back kopen die door Elia van het veld werd gespeeld.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?