Nog even teruggekeken bij beide tegendoelpunten Tiendalli catastrofaal

• JacquelineVan

tiendalli liep met de bal mee, een keeper blijft dan op zijn lijn, zoals je in een ander lijntje kan lezen, dan lobt hij de bal en heb je hem nog tegen.

• Milo

Waarom is alles wat er fout gaat bij Feyenooord de fout van Timmer en niet van Tiendalli. Tiendalli was vandaag gewoon de zwakste schakel en is te wisselvallig. We moeten een echte goed rechter verdediger hebben. Dit zie ik niet in Fernandez. We moeten dus verder kijken naar een goede verdediger.

• Ruud

De 2e was Timmer zijn schuld, die had uit moeten komen.

• jerry

ik heb ook niet gezegd dat tiendallie goed speelde vandaag en die terugspeelbal was veel tekort

• jerry

tiendallie vroeg aan timmer met handgebaar voor jou, toen was hadouir nog ver weg, tja als timmer dan niet komt, wat moet je als verdediger met zo'n sluitpost, ik zeg niet dat tiendallie in deze alles goed deed maar timmer had gewoon zijn goal makkelijk uit kunnen komen

• jerry

precies!!!

• BJW

welterusten, wie maakt er nu in eerste instantie een fout??

• jerry

wie kan de fout herstellen en doet het niet?

• BJW

Jammer, dat je het niet begrijpt. Het gaat even niet om Timmer, die is in een paar weken weg.

Het gaat hier om TIENDALLI !!!

• Milo

Ben ik in het geheel niet met je eens. Tiendalli gaf dit veel te laat aan. Zijn tegenstander was al bijna bij Tiendalli. Timmer had dus nooit eerder bij de bal kunnen zijn dan de tegenstander. Tiendallie had dit nooit op deze manier mogen oplossen. Dit soort fouten mag je als verdediger nooit maken.