Nog even teruggekeken bij beide tegendoelpunten Tiendalli catastrofaal

• tommie F

denk dat been jou kritiek ook leest!!

• jerry

ik vond het enkel vreemd dat hij bijna alles speelt en vandaag op de bank zit

• tommie F

ja erg vreemd!! weet je wat ook opviel vandaag, bij de 1e 2 tegendoelunten ging tiendallie niet vrijuit ook door jou opgemerkt toch???

• BJW

:D:D ben jij een beetje gemeen eigenlijk??

• jerry

en dus hang je tiendallie daar aan op?? vorige wedstrijden speelde hij prima, en denk je werkelijk dat het zoveel beter wordt met fernandez? hopelijk heb je hem dit seizoen een beetje kunnen volgen dat hij geen spat beter is dan tiendallie maar het kost je wel een hoop geld, je moet juist spelers halen die wat toevoegen!!!

• tommie F

het vertrouwen van jou in tiendalie is ongegrond!! jij spreekt van prima wedstrijden van tiendallie ik heb een ander idee bij het woord prima!!over fernandez heb ik t niet gehad, alleen zal been fernandez beter kunnen beoordelen dan een televisie kijkende suporter!!

• jerry

die televisie kijkend supporter ziet inderdaad geen trainingen van nec, maar ziet wel wedstrijden en die ziet dat fernandez regelmatig zoek wordt gespeeld, maar ja een zoekgespeelde verdediger is een toevoeging voor ons, net als gentenaar die wil mario been ook, ik heb nu al zoveel vertrouwen in de komende aankopen, kan niet wachten!!! wat waren de aankopen van nec afgelopen zomer?? colins john, bouaouzan en radomski, die stonden er wel!!! en ja ik zeg niet dat tiendallie een wereldverdediger is, maar als je als verdediger niet slechter bent dan ene fernandez waarom zou je dan een dure aankoop doen? als je een aankoop doet haal dan een speler die wat toevoegt!!! en ja tiendallie heb ik zeer goed zien spelen tegen elia en diverse andere wedstrijden heb ik hem prima zien spelen, geen top maar ja dat zijn wij ook niet meer, en fernandez is ook geen top dus als we lekker voor plaats 8 gaan spelen, dan kan je fernandez prima halen!!!

• tommie F

over gentenaar heb ik geen oordeel!! heeft bij nec wel een paar sterke seizoenen gehad. fernandez kost niet zoveel als jij doet voorkomen. jerry je zei laatst dat je er moe van werd , dat geprik over fernandez, ??? wat denk je van de play-offs???

• jerry

hij kost niet zoveel die fernandez? je gaat een speler halen die niet beter is wat je al hebt, maar kost een deel van een transferbedrag, bij doorverkoop moeten we een x-bedrag afstaan aan arsenal kiev waar hij geen wedstrijd heeft gespeeld, hij wil natuurlijk tekengeld, en als nec hem niet kan betalen, kunnen wij hem moeiteloos betalen, want we hebben al zoveel geld!!! dus dat kan je wel eens tegenvallen tommie!!!

wat ik denk van de play offs, ik denk dat je over 2 wedstrijden tegen nac moeiteloos moet kunnen winnen, beste club om tegen te spelen over 2 wedstrijden, nac speelt al maanden stukke minder, en daarin met tomasson er bij ipv bruins moet je het verschil zeker maken, en dan utrecht of groningen, tegen utrecht heb je evt het thuisvoordeel van een 3de en beslissingswedstrijd, dat zie ik wel zitten, groningen is gelijkwaardig maar heb je geen thuisvoordeel van een 3de wedstrijd, maar het is mogelijk al denk ik dat groningen zeer lastig is, maar berg heeft de 2de helft van het seizoen geen skippiebal meer geraakt, dus tegen nac heb ik alle vertrouwen en dan tja afwachten tegen wie we mogen, maar zie tegen utrecht meer mogelijkheden dan tegen groningen!!! zeker als balkunstenaar garcia garcia er weer bij is

• tommie F

ik deel je mening over de play offs!!! jou vetrouwen in tiendallie deel ik niet hij heedft mij nog niet overtuigd!! zijn spel kenmerkt zich door onnodige overtredingen, en slechte passing. maar denk dat deze tiendallie wel veel beter kan , met vertrouwen en goede medespelers\ kan hij tot een vaste kracht uitgroeien.