Nog even teruggekeken bij beide tegendoelpunten Tiendalli catastrofaal

• jerry

ik weet hoe hij bij utrecht was, en bij jong oranje in portugal wat het ek won, uitgeroepen tot rechtsback van het toernooi!!! en in zijn beginperiode had hij kuipvrees maar toen hij het vertrouwen kreeg van verbeek en later van vlemmings heb ik hem behoorlijk zien spelen, ik zeg niet dat het een wereldverdediger is, want als je je wilt versterken voor de rechtsback plaats haal dan geen fernandez maar probeer sepp de roover of liever ronnie stam te halen, maar ja dat zal wel een utopie zijn!!! even over de play offs, hoe vind je die knvb weer die de data's even naar voren halen?? kan toch niet!!! hoeveel mensen zullen er op maandag in de kuip zitten??? gelukkig zijn utrecht, feyenoord en nac tegen!!! anders moeten ze gewoon staken, want we zeggen vaak genoeg het voetbal is ook van de supporters, en wat als je moet werken, hoe kom je op tijd in het stadion op maandag als je ver weg woont?

• tommie F

de knvb maakt zich belachelijk met die play offs!! ook de de 3e beslissingwedstrijd indien nodig is belachelijk waarom geen uefacupregels?? in de drukke schemas van het hedendaagse voetbal is het een slecht idee om de play offs te houden ondanks dat feyenoord er nu baat bij heeft ben ik tegen!!

• jerry

et ging voor extra geld, nou wat een lol, ze moeten terug naar het oude model, nummer 1 -= nummer 1, nummer 2= nummer 2, nummer 5 = nummer 5, nummer 8 = nummer 8, weg met die onzinnige play offs

• bussie.

Tiendalli schermde de bal af zodat een uitkomende Timmer hem

zo op kon rapen.

Maar ja …….Timmer…

Dit is overigens niet de eerste keer,vaker zijn verdedigers in verlegenheid

gebracht door een stokstijf op de lijn staande Timmer.

God zij dank,we zullen van Timmer het komende seizoen geen last

meer hebben.Prachtig symbolisch gebaar om hem dan ook als eerste

naar voren te halen van de spelers die weg moeten.