:D
Een man heeft eindelijk iets gewonnen met bingo: een fles whisky. Hij is dolblij, hij stopt de fles in zijn jaszak en gaat naar huis. Vlak bij zijn huis struikelt hij over een uitstekende steen en als hij overeind krabbelt, voelt-ie iets nats langs zijn been lopen. Hij jammert: “O heer, lieve lieve lieve heer … laat het asteblief bloed zijn …”
Komt een man met een krokodil de kroeg in. De mensen schrikken zich rot en de kastelein zegt ‘weg met de beest’. De eigenaar van de krokodil zegt dat zijn Kroki ongevaarlijk is en hij wil het demonstreren. Hij vraagt aan de kastelein een flesje bier, laat z'n broek zakken, doet de bek van Kroki open en steekt zijn piemel in de open bek van de krokodil. Dan slaat hij hard met het flesje op de kop van de krokodil. De bek gaat dicht maar blijft net genoeg open staan om van de man geen vrouw te maken. ‘Zie je wel, hij is ongevaarlijk’, zegt het baasje van Kroki trots. ‘Wie durft het aan? Wie wil het ook eens proberen?’
Een oud vrouwtje staat op en zegt: ‘ik wil het wel proberen, maar dan moet u mij niet zo hard met dat flesje op het hoofd slaan!’
Komt een man bij de apotheek en vraagt om een grote fles hoestdrank want zijn hele gezin loopt te hoesten en is verkouden. Onderweg naar huis denkt hij, ik neem maar vast een grote slok, dan ben ik er het eerst vanaf. Maar het spul blijkt niet te zuipen, zo vies. Hij kijkt op het etiket en ziet daar staan: LAXEERMIDDEL. De man gaat op hoge poten terug naar de apotheek en zegt: “Wat heb je me nou geflikt, vraag ik om hoestdrank, krijg ik een laxeermiddel!” De apotheker zegt: “Nou en… dat is toch goed? Wedden dat jij voorlopig niet durft te hoesten!”
Er komt een man bij de dokter die vreselijk diarree heeft. De dokter besluit hem pillen mee te geven, maar komt 's avonds tot de ontdekking dat het de verkeerde waren! In plaats van stoppillen heeft hij kalmeringspillen meegeven. De dokter besluit de man op te bellen en te vragen hoe het met hem gaat! Waarop de man antwoord… “Dokter, ik sta tot mijn enkels in de stront maar ik ben er zo rustig onder!!!”
Er gaat een man naar de dokter en hij vertelt dat hij niet tevreden is met zijn penis, hij is namelijk 50 cm dus hij vraagt raad aan de dokter.
De dokter vertelt hem dat er in het bos een kaboutertje woont en je moet hem vragen of hij met je wilt trouwen. Als hij nee antwoordt dan wordt je penis 10cm korter.
Dus gaat de man naar het bos, vindt de kabouter en vraagt of hij met hem wilt trouwen, en het antwoord was; NEE.
En floep, zijn penis was 10 cm korter dus nu is hij nog 40 cm.
De man is nog altijd niet tevreden en gaat de volgende dag terug en vraagt weer als de kabouter met hem wilt trouwen. Het antwoord is weer NEE. Weer 10 cm korter (30cm).
Hij wil nog één keer 10cm kwijt en dan zal hij tevreden zijn, dus gaat hij voor de laatste keer terug, vraagt weer aan de kabouter:
“Wil je met mij trouwen?”
De kabouter antwoordt: NEE,NEE, EN NOG EENS NEE!!!!
><
Er staat een man voor de spiegel, en die is heel ontevreden over de lengte van zijn leuter.
Opeens verschijnt er een kabouter uit de spiegel die hem zegt dat hij één wens mag doen.
Nou, hij weet er wel een hoor. Geef me een leuter tot aan de grond, was zijn wens.
En ja hoor, FLOEP !!!!!!!!! Hele korte beentjes.
Ik werd geinspireerd door de Bitch.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?