Ok, nu het Vermeer topic, alle anderen gooi ik eruit ok?

• Den

Keepers worden niet van vandaag of morgen goed of slecht. Als men Mulder te slecht vindt dan had je die in de zomer kunnen vervangen.

Er is op alle vlakken gewoon te laat gehandeld. Spelers die net na de eerste CL-voorronde worden gehaald, twee middenvelders die er laat bijkomen, het wekenlange getwijfel over spitsen die sowieso onhaalbaar bleken en nu dit op de laatste dag. Los van het feit hoe het elftal er nu voorstaat: dit is geen sterk management.

En de communicatie met de pers rondom de spits is ook genant. Eerst geruchten rondom Dost, Zapata en Guidetti en dan wordt er plots een onbekende Turk ergens van de bank geplukt. Daarvan zegt men eerst dat dat “een extra optie is” maar nu vertelt van Geel ons dat ze alle vertrouwen hebben in Kazim en dat hij ons gaat verrassen. Maar ondertussen hoopt hij stiekem toch nog op Dost. Dus kennelijk is dat vertrouwen ook maar slap gelul om ons zoet te houden.

• Den

Officieel ja. Maar dat is echt niet van vandaag.

• Den

Ik vind Mulder ook onzeker en hoewel ook wel eens onzeker lijkt Vermeer me iets beter. Maar is het niet wat laat om dit nu te doen?

• jerry

wat ze ook doen, het is nooit goed, iedereen ziet dat ze een keeper moeten aantrekken, nu halen ze een goede en is het weer niet goed, wanneer we messi halen dan zal je wel zeggen dat het contract te kort is

• jerry

nee hoor nu kan het nog

• Maxje2003

Hahn gaat waarschijnlijk naar Excelsior zal hij ook blij van worden

• Adriano

Goed voor Excelsior, die hebben een goede keeper hard nodig.

• storm

750000 is een koopje. voor 4 jaar

• Maxje2003

ik kan er mee leven , die mulder irriteer ik me al aan als ik die dooie in de goal zien staan

• predator

Den Schreef:

——————————————————-

> Vind je? Bij Ajax kostte hij regelmatig punten.

Pakte landstitel voor ze.