feyenoord&rutten

  • edje45

    geen goed huwelijk,geloof me nou ,de man straalt niets maar dan ook niets uit ,zie ook mijn eerdere berichten hier over

  • Maxje2003

    Hij heeft ook een lekkere selectie om mee te werken

  • michel

    Die door hem ook mede door hem zijn aan gekocht Max

  • edje45

    selectie maakt niet uit man!De man heeft echt niets ,Feyenoord heeft een top trainer nodig,geen sub top trainer,en nu ga ik mijn bedin mazzelsssssssssssss

  • hitman

    was totaal geen strijdplan werd maar wat gedaan Rutten is een klinklare flapdrop

  • TTV

    michel Schreef:

    ——————————————————-

    > Die door hem ook mede door hem zijn aan gekocht

    > Max

    Tuurlijk Rutten wilde 50 middenvelders hebben….. Geloof daar helemaal niets van.

  • Brilletje

    Kom op Max…wat maak je me nou.

    Rutten heeft zich zelf voor de aankoop van sommige spelers sterk gemaakt.

    Het is een zwalkende man die de weg helemaal kwijt is….totaal geen trainer voor Feyenoord.

    Was ie al niet bij PSV, Schalke, Vitesse en nu bij Feyenoord ook niet.

  • edje45

    Er droop blinde paniek uit de ogen van Fred Rutten. Hij keek in de camera als een konijn in de koplampen van een naderende auto. Hoe het kwam, vroeg de verslaggever.

    Het liefste had Fred gezwegen. Of had ie alleen een drieletterig scheldwoord in de microfoon gebraakt (wat moet je anders zeggen als je net thuis van Willem II hebt verloren?). Maar in plaats daarvan probeerde Fred een verklaring te vinden.

    De zin die volgde kwam met zoveel horten en stoten over zijn lippen dat het pijn deed om ernaar te luisteren: “Ja ehh misschien heeft ‘t te maken met ehhhh ja…. ehhh je hebt de wisselvalligheid misschien heeft ’t te maken ehhh met ehh aantal factoren die daar een rol in kunnen spelen.”

    Ach, Fred toch. Arme, arme Fred toch. Ik heb medelijden met alle voetbaltrainers van de hele wereld (behalve met José Mourinho, want die is de enige die ’s avond keihard lachend thuis komt en tegen zijn vrouw zegt: “Ze geloven het nog steeds!”), maar het meest met Fred Rutten.

    Fred draagt het leed van alle trainers op zijn rug. Fred ziet eruit alsof hij elk moment in huilen uit kan barsten. Roep één keer heel hard boe tegen hem en hij moet een jaar in therapie.

    Kroonprins

    Niet lang geleden was Fred de kroonprins van het Nederlandse trainersgilde. Hij zat rechtop in de dug-out en het matje in zijn nek glom van trots. Maar tegenwoordig hangen de wallen van Fred op zijn kin en is de blik in zijn ogen zo hol dat het echoot als hij knippert. Ik zie hem nog staan in een PSV-colbertje, tegenover een paar honderd halvegaren met een capuchonnetje op die riepen dat hij moest oprotten.

    Ik denk dat Fred heel veel verstand van voetbal heeft. En het lijkt me ook een enorm lieve man. Zo eentje die de buurvrouw helpt met het uitladen van de boodschappen en met een brok in zijn keel een tientje in de collectebus van de kinderboerderij stopt. Fred zou een geweldige conciërge op een middelbare school zijn - uit de categorie die je een warme chocomel geeft als je uit de klas bent gestuurd bij wiskunde.

    Loodgieter, ook iets voor Fred. Of assistent-manager van een middelgrote supermarkt in Markelo, en in zijn vrije tijd trainer van de C2 van de plaatselijke voetbalclub. Vooruit, misschien wel van Heracles of Zwolle - in een stad of dorp waar voetbal nog leuk is.

    Morren

    Maar trainer van Feyenoord, ik weet het niet. Fred met zo'n F op zijn stropdas - het klopt niet. Fred Rutten in De Kuip is net als Fredsj als spits in het Braziliaanse elftal: verdwaald in een parallel universum. De competitie is nog geen vijf wedstrijden onderweg of Freds positie staat al weer onder druk.

    Alsof hij er iets aan kan doen dat zijn beste spelers onder zijn kont zijn verkocht. De supporters zijn boos, de assistenten morren en de vijfde colonne slijpt de messen.

    En Fred maar uitleggen wat er mis ging. Te beleefd, te keurig, te lief. Zinloze verklaringen als voetnoten in de kroniek van een aangekondigd ontslag.

    Eigenlijk zou Fred moeten doen wat ieder konijn doet dat bijna wordt aangereden.

    Rennen.

  • Patrick

    auteur?

  • Adriano

    Rennen. Joop van voren.