En ineens is alles weer goed, het lek is boven

  • Maxje2003

    Een nietszeggende overwinning , seizoen is al over dankzij het geweldige aankoopbeleid.

  • Brilletje

    Ach Maxje….we gaan nu maar voor de doelpunten van Kazim juichen.

    Ik ben helemaal om…..wat was die gast goed zeg…geweldig.

  • 1908

    Het is andersom: Feyenoord is niet in de positie om droomspelers te kopen, die naadloos passen in ‘het systeem’. We zullen het moeten hebben van spelers die beschikbaar en betaalbaar zijn. Toornstra is er zo een. Door zijn komst kun je ook 442 spelen zoals gisteren. En dat moet je kunnen omdat er geen 1op1 vervanger van Pelle is.

  • 1908

    Het zal zeker pijn doen: juichen voor Feyenoord.

  • Den

    Maar waarom dan Bilal gekocht? Waarom zo laat die middenvelders gehaald? Prima als 442 de insteek is maar begin daar dan aan het begin van het seizoen mee en bedenk dat niet zo laat. Nu ben je al zoveel punten kwijt.

    Het komt op mij daarom niet over als een bewuste keuze maar het wordt zo op het bordje van de trainer geschoven. Zo van “oh ja, hier heb je nog een middenvelder, zie maar wat je doet”. En dat vind ik kwalijk. En daar kan geen overwinning wat aan veranderen

  • Maxje2003

    er valt niets te juichen 1908

  • Maxje2003

    geen visie geen beleid het blijft de rode lijn onder van geel

  • 1908

    Maar vier keer gisteren. Zo herken je de echte internettrol. Balen dat het echte leven niet helpt je prikbordposts overeind te houden.

  • 1908

    Laat maar zitten, Den. Het is allemaal goed uit te leggen, maar jij vindt toch wel weer wat om over te zeiken. In je eigen woorden: jij wordt chagrijnig van optimisme.

  • kieb

    Lange termijn visie Den. Een speler kopen met toekomst. Een ruwe diamant aanschaffen op het moment dat het nog kan. Denken dat dit geen beleid is, zegt meer over die persoon als over die van van Geel.