En ineens is alles weer goed, het lek is boven

  • Maxje2003

    Je geeft aan als TD geen geld te hebben voor een spits maar je geeft wel bijna 3 miljoen euro uit aan een rechts buiten die alles nog moet laten zien , de prijs heb je inmiddels al betaald.

  • Maxje2003

    Het is nu alleen nog zaak de schade te beperken dit seizoen , dan weer uithuilen en opnieuw beginnen , voor een eventuele prijs moet je dus geduld hebben tot minimaal 2016.

  • kieb

    Er is nog geld genoeg over, maar in de categorie spitsen van die 8 miljoen of hoger kun je het salaris niet betalen. En de feyenoorders willen maar geen nieuw stadion………. maar lopen wel te zeiken als Van Geel geen spits kan halen…..

  • kieb

    Toornstra doet het goed.

    El Ahmadi doet het goed.

    Wilkshire doe het redelijk, zeker als je het afzet tegen het feit dat ie transfervrij is.

    Kazim loop 2 op 2,25, welke spits in de eredivisie loopt hoger als dit gemiddelde? Ik denk dat het er 1 is en die scoort normaal ook niet zo veel, heeft er meen ik 800 zoveel minuten op moeten wachten

    Te vrede scoorde gisteren wederom. Welke spits in de eredivisie loopt hoger als dit gemiddeld? Ik denk dat het er 1 is en die scoort normaal ook niet zo veel, heeft er meen ik 800 zoveel minuten op moeten wachten

    Vermeer kan er tot nu toe weinig aan doen en heeft toch wat redelijke reddingen gemaakt. Uiteindelijk wordt je er iets beter van denk ik.

    Boula geblesseerd, maar hebben we nog niet nodig gehad en heeft ook geen vet salaris.

    Bilal gehaald voor de toekomst, is nu nog niet af te schrijven.

    Zo slecht is het dus niet……

  • 1908

    Hij geeft dat helemaal niet aan. Waar haal je dat nou weer vandaan? Hij heeft aangegeven dat het risico te groot was gezien denhoge investering.

  • jolanda_marco

    donderdag zal lastig worden maar kan zomaar goed vallen ; dan doen we in iedergeval nog beetje mee in europa….

  • Urban achiever

    Er zijn altijd hiaten. Neem van mij aan dat ook de TD van Real Madrid hiaten ziet. Maar sommige hiaten hebben gewoon geen prioriteit. Over andere hiaten hebben andere mensen een andere mening en sommige hiaten zijn om moverende redenen niet opgevuld met een betere oplossing dan er al was.

    Vorig seizoen heeft een aantal mensen zitten zeuren over het middenveld. Nu zijn Vormer en Goossens weg en hebben we daar Ahmadi en Toornstra voor terug, is het weer niet goed.

  • Brilletje

    Jij juicht al bij het feit dat je een lolly van kieb wordt toegeschoven….en dan moet je nog praten over het Feyenoordgevoel.

    Kom op man…..jij weet niet eens wat dat betekent.

  • Brilletje

    Klets niet man….4-4-2 spelen…noem mij eens de buitenste middenvelders die dat aankunnen bij Feyenoord.

  • Brilletje

    Niemand hier klaagt over het middenveld man…je legt prikkers woorden in de mond die men nooit gebruikt heeft.