Je geeft aan als TD geen geld te hebben voor een spits maar je geeft wel bijna 3 miljoen euro uit aan een rechts buiten die alles nog moet laten zien , de prijs heb je inmiddels al betaald.
Toornstra doet het goed.
El Ahmadi doet het goed.
Wilkshire doe het redelijk, zeker als je het afzet tegen het feit dat ie transfervrij is.
Kazim loop 2 op 2,25, welke spits in de eredivisie loopt hoger als dit gemiddelde? Ik denk dat het er 1 is en die scoort normaal ook niet zo veel, heeft er meen ik 800 zoveel minuten op moeten wachten
Te vrede scoorde gisteren wederom. Welke spits in de eredivisie loopt hoger als dit gemiddeld? Ik denk dat het er 1 is en die scoort normaal ook niet zo veel, heeft er meen ik 800 zoveel minuten op moeten wachten
Vermeer kan er tot nu toe weinig aan doen en heeft toch wat redelijke reddingen gemaakt. Uiteindelijk wordt je er iets beter van denk ik.
Boula geblesseerd, maar hebben we nog niet nodig gehad en heeft ook geen vet salaris.
Bilal gehaald voor de toekomst, is nu nog niet af te schrijven.
Zo slecht is het dus niet……
Er zijn altijd hiaten. Neem van mij aan dat ook de TD van Real Madrid hiaten ziet. Maar sommige hiaten hebben gewoon geen prioriteit. Over andere hiaten hebben andere mensen een andere mening en sommige hiaten zijn om moverende redenen niet opgevuld met een betere oplossing dan er al was.
Vorig seizoen heeft een aantal mensen zitten zeuren over het middenveld. Nu zijn Vormer en Goossens weg en hebben we daar Ahmadi en Toornstra voor terug, is het weer niet goed.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?