En ineens is alles weer goed, het lek is boven

  • Den

    Klopt niet. Over spelers ben ik niet zelden positief. Met name jonge spelers worden hier vaak al afgeschreven voor hun 20e. De Guzman, Wijnaldum, Fer, v Persie: allemaal werden ze hier uitgekotst en ik dan maar weer uitleggen dat je even moet afwachten en naar de omstandigheden moet kijken.

    Als je het technisch beleid logisch vindt moet je dat zelf weten. Maar je bent wel heel goedgelovig als je de hiaten ervan niet ziet. Het is wat mij betreft ook een gebrek aan ambitie bij directie en prikkers. Ambitie is niet roepen dat je kampioen wordt maar voorwaarden scheppen voor de trainer.

    Om positief te blijven : Rutten gaat er wel goed mee om.

  • Den

    Bij die visie hoort ook inpassing in de selectie, kans op speeltijd.

  • kieb

    Jij ziet hiaten. En bij jou weet ik dat dit de LB positie is en de spits positie. We zouden zeker een beter LB kunnen gebruiken, maar liggen hier nu werkelijk de prioriteiten, als je weet dat je middenveld niet optimaal is? Nee, natuurlijk niet. Van Geel heeft het heel goed gezien, dat je vorige middenveld niet op volle sterkte was. Hij heeft 2 mensen laten gaan en er 2 voor terug gekocht. Kortom per saldo heb je evenveel middenvelders alleen zijn de 2 bijgekomen middenvelders ineens basisplaats spelers ipv bankzitters. Ja dan doe je het slecht!!!!!!!

    Die spits positie heeft hij niet kunnen invullen zoals hij wilde. Niet de zekerheid kunnen vinden voor het bedrag dat hij er voor neer moest leggen. Goede zaak zeg ik dat hij het er dan ook niet voor neerlegt

  • kieb

    Ja, maar van Geel kan er niets aan doen dat spelers zwaar door hun ondergrens zijn gezakt en we daardoor niet in die positie zitten om mensen die speeltijd te geven. Dat snap je toch zelf ook wel, kom op zeg. Je bent nu echt aan het zoeken.

  • hitman

    er is geen enkel lek of wat dan ook boven lijkt me logisch

    maar de overwinning komt voor een ieder wel als geroepen hopelijk borduren ze daar op voort

  • Wolfje9999

    Precies de logica is ber te zoeken op technisch beleid!

  • Wolfje9999

    Ik sluit me helemaal bij je aan!

  • kieb

    Wel eens gehoord van spelers aankopen voor de toekomst? Waarschijnlijk niet gezien je onlogische reactie. Het beleid gaat boven jouw pet en dan heb jij het over logica……

  • hary

    Moet je er toch echt eerst een winnen. Goed gedaan gewoon

  • Wolfje9999

    Spelers aankopen voor de toekomst absoluut! Dat spelertje van Heerenveen best een aardige aankoop voor de toekomst.

    Maar het gaat om het totale technische beleid, wat jij niet wilt zien, dat faalt.