En ineens is alles weer goed, het lek is boven

  • scf

    gisteren op rijnmond werd er gezegd vorig jaar ging de bal gelijk naar pelle en nu moet feyenoord positiespel gaan spelen en dat hebben ze niet eerder gedaan dat heb tijd nodig

  • kieb

    en dat uit de monde van een spartaan.

  • kieb

    nou dat ben ik niet vergeten, dat roep ik al weken. Maar mensen willen dit niet inzien. Die denken dat als je zoveel spelers verkoopt en een ander systeem moet gaan spelen dat dit van de ene op de andere dag kan. Dat zijn de mensen die onder een grote steen leven of uit een ei komen

  • Adriano

    Nee Kieb, dat zijn mensen die geloven in een zojuist aangestelde zeer riant betaalde trainer die daarvoor jarenlang zelf profvoetballer is geweest en heeft doorgeleerd voor trainer betaald voetbal, en daarin al enige ervaring heeft opgedaan. Niet zeggen dat anderen dan jij achterlijk zijn en minder begaafd dan jij. Dat is zeer denigrerend. Wat jij loopt te roepen is allang achterhaald. De trainer is er voor om spelers voor te bereiden op hun taken gedurende het nieuwe seizoen. Het ergste is dat diezelfde trainer er nog steeds niet uit is, nog steeds niet weet hoe de samenstelling van de basis de volgende wedstrijd moet zijn. Kortom, het is een twijfelaar eerste klas, vandaar dat ik nog steeds niet hosanna roep na één gewonnen wedstrijd. We hebben het niet, zoals jij zo kortzichtig beweert, ‘van de ene dag op de andere dag’, pure onzin want hij is al enige maanden aan de slag. Eerst nadenken voor je wat beweert Kieb.

  • Urban achiever

    Nou ja, dat van die grote steen of dat ei kan ik beamen hoor. Dat heeft niks met denigrerend te maken, meer met ‘waarheid’. ;)

  • kieb

    Voel je je aangesproken Adriano?

    Dat voel je ook goed dan, want jij was degene die na 2 wedstrijden (of was het al de eerste?) begon over het ontbreken van automatismen.

    Hij heeft niet eerder KUNNEN spelen in zijn beoogde opstelling. En als er spelers hopeloos uit vorm zijn dan kan men de trainer de schuld geven en zeggen dat hij dat moet oplossen, maar ook dat is natuurlijk niet helemaal waar. Vorm is iets waar een trainer maar een klein percentage vat op kan hebben.

    Die trainer heeft zeker ook zijn minpunten, maar die minpunten zijn niet zo groot misschien als ze gemaakt worden. Als deze man namelijk niet zou slissen en overkwam als Mourinho tijden interviews dan zou men anders over hem denken. Heel denigrerend dus Adriano, iemand oordelen op zijn voorkomen.

  • 1908

    Leg het dan eens uit! Wordt het misschien eens inhoudelijk.

  • 1908

    Vilhena op links en Toornstra op rechts, Manu en Kazim in de voorhoede.