En ineens is alles weer goed, het lek is boven

  • Adriano

    Nee, nee en nog eens nee. Ik wil die euforie niet temperen, maar het blijft ongelofelijk wisselvallig. Dat hoerageroep is volledig misplaatst. Na 020 waartegen we helaas niet scoorden, was het spel ook super. Toen kwam GAE, het spel was niet om aan te zien. Nu is het weer goed, Manu speelde zelfs ballen af op zijn medespelers die er beter voorstonden. Maar zag ik weer niet een vrije trap van GAE, knullig weggegeven en die tegen de paal kwam ? Het was allemaal nog erg opportunistisch. Toornstra op rechts, deed het behoorlijk overigens, is een lapmiddel, van tijdelijke aard. Al met al is het weer hoera, maar het neemt niet weg dat we veel punten verloren hebben intussen.

  • kieb

    Maar het neemt niet weg, dat je blij kan zijn met deze overwinning. En die vrije trap was gewoon heeeeeel erg goed ingeschoten.

    Dit geeft een stukje vertrouwen naar de spelers, naar Manu en Kazim. Met dit lapmiddel ben je niet afhankelijk van de vorm van de buitenspeler, want toornstra voetbalt altijd met een voldoende en heeft een bepaalde dreiging. Die laat hem niet in de steek en zijn afhankelijk van zijn inzicht, traptechniek en loopvermogen en niet van een actie.

    Met clasie EN el ahamdi is je middenveld een stuk balvaster. Immers kan hierdoor meer naar voren spelen op de positie waar hij hoort. Hij kan nu meer als een tweede spits bij de bal komen, met deze 2 in zijn rug

  • FlipZe

    twente uit idem dito

  • Wolfje9999

    Dit Go ahead is gewoon een matig team! Ben blij voor onze spelers dat ze gewonnen hebben, is inderdaad goed voor hun zelfvertrouwen! Zoals ik al zij na het eerdere verlies deze week, Als Ahmadi meedoet scheelt dit een slok op een borrel!

    Maar het lek boven, iets te vroeg om al te juichen, dit team heeft echt de tijd nodig. En Ahmadi moet heel blijven, de aankoop samen met Toornstra die mij kunnen bekoren.

  • 1908

    Het lek was, naar Nederlandse begrippen, al lang boven. Feyenoord was lang niet zo slecht als zwartkijkers willen laten geloven. Wat verkeerd ging was resultaat boeken en de eerste minuten van de wedstrijd scherp zijn. Dit was gewoon een wedstrijd zoals er meer werden gespeeld dit seizoen, alleen hangen ze nu wel en sta je niet na anderhalve minuut met 1-0 achter. Het is zoals Gijp zei: als Feyenoord voor de beker ook niet meteen die kutgoal tegen krijgt, win je ook die wedstrijd.

  • kieb

    Natuurlijk heeft het tijd nodig. Wie zal dit ontkennen? Maar ik benader het liever iets positiever en dat mag toch ook.

  • Den

    Blijft de vraag: wat was nu de bedoeling van aankoop Toornstra? Waar had v Geel hem bedacht?

  • 1908

    In de selectie. Waar precies is de taak van de trainer.

  • Den

    Fouten met een snelle tegengoal en geen afstemming voorin. Fred is eigenlijk nu pas een anderhalve week met de voorbereiding begonnen nu iedereen beschikbaar is.

  • Den

    Je koopt toch per linie in? Je koopt toch met het idee van: die zou Jantje of Pietje moeten vervangen? Feyenoord is no way in de luxe positie om de selectie zo maar vol te pompen met spelers. Dat doen ze bij Real met al die spelverdelers